Ergo- eller fysioterapeut til sagsbehandling i hjælpemiddelteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores erfarne kollegaer har valgt at gå på pension, søger vi en ny kollega til vores hjælpemiddelteam.

Hvis du kender til Servicelovens § 112, 113 og 116 små boligindretninger, eller har du mod på at blive kompetenceudviklet, så er det måske dig, vi søger.

Kan du fagligt genkende dig selv i nedenstående

  • Du har erfaring med sagsbehandling af ansøgninger og/eller hjælpemiddelområdet generelt
  • Du har stærke kompetencer i mundtlig og skriftlig formidling
  • Du tænker i helheder og formår at skabe høj medinddragelse af borgerne i sagsbehandlingen
  • Du har gode it-kundskaber.

Er du som person
  • Fleksibel og ansvarsbevidst
  • Målrettet, selvstændig og struktureret
  • En holdspiller med godt humør
  • Empatisk og tydelig i rollen som myndighedsperson.

Så kan vi tilbyde dig
  • At blive en del af hjælpemiddelteamet, der består af i alt 12 terapeuter
  • At blive en del af centerfunktionen, som består af 7 erfarne hjælpemiddelterapeuter, der arbejder med sagsbehandling iht. SEL. §112, 113 og små boligindretninger iht. SEL. §116
  • En grundig og tilpasset introduktion
  • Et spændende, udviklende og udfordrende job med mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde
  • En afvekslende hverdag med dage på kontoret, hjemmebesøg hos borgere samt samarbejde med andre samarbejdspartner
  • En arbejdsplads, hvor der er fokus på vidensdeling og udvikling af fagligheden på området
  • Et godt arbejdsmiljø med kollegialt sammenhold og humor i hverdagen
  • En arbejdsplads med tillidsbaseret ledelse og mulighed for hjemmearbejde.

Hvem er vi
Visitation og Hjælpemidler er en af fire afdelinger i Fagsekretariatet Sundhed, Omsorg og Handicap. Du bliver en del af en velfungerende afdeling med kompetente medarbejdere, der er vant til at tage ansvar, og som sætter en ære i at yde en god indsats.

Du bliver kollega med 34 medarbejdere, der er opdelt i disse mindre teams
  • Visitationen (13 medarbejdere): Pleje og praktisk hjælp, udskrivelser og boliger
  • Udlånshjælpemidler (12 medarbejdere): Udlånshjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning, støtte til køb af bil til både børn og voksne, hørekonsulenter
  • Personlige hjælpemidler (4 medarbejdere): Kropsbårne hjælpemidler og handicapkørsel
  • Kontinensteam (2 medarbejdere): Kontinenshjælpemidler og undervisning
  • Demensteam (3 medarbejdere): Vejledning, støtte og hjælp til borgere med demens og deres pårørende.

Der er tale om en fast stilling på 32-37 timer efter aftale og med start den 1. juni 2024

Du bliver ansat på overenskomstvilkår, og løn- og ansættelsesmæssige vilkår forhandles med den relevante forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 10. april 2024.

Vi afholder samtaler onsdag den 17. april.

Har du spørgsmål
til stillingen er du velkommen til at kontakte os
  • Myndigheds- og Sekretariatschef Mette Thorsgaard Erhardsen, telefon 21 96 08 66,
  • Hjælpemiddelterapeut Charlotte Sølvsteen Rasmussen, mobil 29 35 70 51,
  • Hjælpemiddelterapeut Betina Kleis Nielsen, mobil 51 52 10 21 eller
  • Hjælpemiddelterapeut og TR Tina Kloch, mobil 20 52 31 55

Om Skanderborg Kommune
Du skal i din opgaveløsning tage afsæt i Skanderborg Kommunes vision ”Mennesker møder mennesker”. Du kan læse mere på www.skanderborg.dk

Fysisk befinder vi os på Skanderborg Fælled, som er et bæredygtigt og moderne hus med storrumskontorer. Vi kan booke el-biler til besøg, møder m.m. og der er gode parkeringsforhold til egen bil, herunder mulighed for opladning af elbil.

I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fagsekretariatet Sundhed, Omsorg og Handicap, Skanderborg Fælled, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020135

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet