Ledig stilling som lønbogholder hos international entreprenørvirksomhed i vækst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et firma i vækst, hvor du har ansvar og mulighed for at udvikle din faglighed? Så er du måske den lønbogholder, som mangler i økonomi-teamet.

Du kommer til at arbejde i en alsidig organisation med stor indflydelse på økonomiområdet i virksomhedens selskaber. Som en del af Finans/administration indgår du sammen med afdelingens øvrige erfarne medarbejdere i løsningen af en bred række af økonomiske og finansielle opgaver. Du får en ansvarsfuld rolle, hvor du driver dine opgaver i tæt samarbejde med det dygtige økonomi-team. Dit primære ansvarsområde bliver at sikre håndteringen af lønudbetaling til den internationale arbejdsstyrke.

Arbejdsopgaver:

  • Lønbehandling af funktionær i PI-Danmark (Proløn).
  • Udarbejdelse af løngrundlag til lønbureau for timelønnede i PI-Norge.
  • Håndtering af international arbejdskraft i udenlandske afdelinger samt datterselskab i forhold til registrering og rapportering hos lokale myndigheder – primært Norge.
  • Afstemning rejseafregninger.
  • Bogføring og afstemninger.
  • Assistere ved øvrige bogholderi- og regnskabsopgaver.
  • Relevante administrative opgaver.
  • Ad hoc-opgaver.

Kvalifikationer:

  • En relevant regnskabsmæssig baggrund.
  • Minimum 3-5 års erfaring.
  • Indgående erfaring med lønsystemer samt BC365, MS Excel m.v.
  • Taler og skriver dansk og engelsk.

Din profil

  • Du arbejder selvstændigt, med en struktureret tilgang til opgaverne.
  • Du er kvalitetsbevidst og har øje for detaljerne ved arbejde med administrative-/bogholder-opgaver.
  • Du er som person imødekommende, fleksibel og serviceminded.
  • Du er pligtopfyldende og trives med korte deadlines.
  • Du er fleksibel med hensyn til arbejdsopgaver.
  • Du er effektiv og vedholdende, at du går til nye opgaver med stort gåpåmod og engagement.
  • Du er en teamplayer, der er dygtig til at kommunikere.

Arbejdstid: 37 timer.

Arbejdsplads: Godthåbsvej 21, 8660 Skanderborg.

Opstart: Hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt – ansøgninger behandles løbende.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Trine på tlf. 38 38 11 97.

Om virksomheden

Process Integration er en international entreprenørvirksomhed i en rivende udvikling, som designer og integrerer produktionsanlæg til industrien. Firmaet er etableret i 2015 og beliggende i Skanderborg, tæt på togstation og busser, og med et satellitkontor i Vejle. De er 40 ansatte med mange års rådgiver- og projektstyringserfaring, der leverer og installerer udstyr inden for procesindustrien og andre brancher. Gennem deres søsterselskab Process Installation AS tilbyder de også montage, hvor de er 30 ansatte og en række etablerede underleverandører, der tilknyttes på projektansættelse. De har egen afdeling i Chile med 11 medarbejdere og har senest også åbnet kontor i USA.

Virksomhedens styrke og knowhow er rådgivning, design, udstyrs leverance og installation inden for integrerede procesanlæg i fødevare- og foderindustrien.

Læs mere på www.processintegration.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059354

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet