BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Netop nu søger vi to-tre kunderådgivere på vegne af en af vores gode, lokale kunder.
På grund af en forventet stigning i aktiviteten hen over foråret har virksomheden behov for at etablere et mindre team, der kan supplere deres stærke frontdesk i perioden fra 1. februar til 31. maj – med mulighed for forlængelse. Du tilbydes egen, fast kontorplads på kundens adresse i hele perioden.
De daglige opgaver kan oplistes således:
- Håndtering af kundehenvendelser – både telefonisk og skriftligt via mail og ticketsystem (E-track)
- ”Skrankebetjening” af chauffører, gæster og kunder, der møder fysisk frem
- Kunderådgivning
- Ajourføring af stamdata i CRM-system
- Forefaldende opgaver i afdelingen
Kvalifikationer og kompetencer
For at være kvalificeret til vikariatet må du være robust af natur, og du skal have kundeserviceerfaring, hvor du har håndteret kunder via et servicecenter.
Vigtigst af alt må du vide, at kunderne generelt stiller store og nogle gange lidt urealistiske krav, og det skal teamet her, kunne håndtere på bedste vis. Virksomheden går ind i enhver kundedialog med det udgangspunkt, at langt det meste kan lade sig gøre.
- Du har en relevant kontoruddannelse inden for fx kundeservice, salgsbackup, ordrebehandling, internt salg, planlægning m.m.
- Jobbet kræver, at du kan arbejde fast på kontoret i tidsrummet 7.00– 16.00 mandag til torsdag (fredage til 14.00) pga. telefontid
- Telefonen er dit vigtigste redskab, men du må have gode it-kundskaber og have været vant til at arbejde i CRM og/eller økonomisystemer tidligere. Virksomheden har deres ”eget” CRM system
- Flere henvendelser kan være på engelsk, og derfor må du kunne tale og skrive engelsk på et niveau, der svarer til, at du kan føre en fyldestgørende samtale med en kunde
Praktiske oplysninger
Du tilbydes et job på fuld tid med ca. fire ugers grundig oplæring inden det går rigtigt løs fra den 1. marts. Opstart er derfor som udgangspunkt den 1. februar, og vi indkalder til samtaler løbende. Du skal være opmærksom på, at vi har en forholdsvis kort ansøgningsfrist, så send gerne din ansøgning og dit cv allerede i dag via linket.
Ansættelsesforhold: Vikariat. Du ansættes som vikar gennem Temp-Team med overenskomstforhold. Der er mulighed for forlængelse.
Arbejdssted: 8660 Skanderborg
Arbejdstid: 37 timer fordelt i tidsrummet kl. 7-16 mandag til torsdag og 7-14 fredag. Fleksibilitet i arbejdstiden kan gives, men det kræver tydelig, forudgående aftale med teamet.
Løn: Du får fast timeløn, plus mulighed for pension og indbetaling til fritvalgskonto. Du opsparer ferie iht. ferieloven. Vi udbetaler din løn til din Nemkonto hver anden torsdag og sender lønsedler til din e-boks.
Goder: Du tilbydes frugtordning og mulighed for at være med i frokostordning samt en times motion pr. uge i arbejdstiden på lige vilkår med de fastansatte.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S, Sommervej, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971636