BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle hjemmeplejen og skabe en ny måde at organisere og planlægge vores tid?
Vi søger en inspirerende og engageret planlægger, der kan være med til at drive og implementere mindre tværfaglige teams og arbejde i retning af en fladere organisationsstruktur, hvor medledelse, selvplanlægning og rådføringsprocesser er nøgleordene.
Stillingen er på 30-37 timer ugentlig og ønskes besat hurtigst muligt eller senest 1. marts 2024.
Vi prioriterer kvalitet og værdighed i vores arbejde og vores mål er at skabe et dynamisk arbejdsmiljø, hvor medarbejdere og borgere trives og udvikler sig. Inspireret af TEAL tankegangen TEAL - Lederweb
Vi vægter tillid og frisættelse højt, da vi er overbevist om, at det skaber optimale betingelser for at vi sammen kan lykkes i kerneopgaven.
I fællesskab med planlægger kollega varetages blandt andet disse opgaver
- Udarbejde, indberette vagtplaner. Samt akut dækning af vagter.
- Sikre afvikling af frihed, ferie og FO-dage, samt koordinere ved medarbejderfravær og løse ad hoc-opgaver.
- Medvirke til faglig udvikling og implementering af nye arbejdsgange og tiltag.
- Være ansvarsbevidst om optimal ressourceplanlægning i egne teams, samt på tværs af afdelinger, ved behov.
- Være samarbejdspartner for interne og eksterne kontakter som fx borger, pårørende, frivillige, visitation og medarbejdere.
- Være proaktiv i tilbagemeldinger til leder om medarbejder trivsel, vikarforbrug, overarbejde og ressourceforbrug.
- Understøtte medarbejderne i brugen af omsorgsdevices og elektronisk låsesystem.
- Deltage i plejen.
- Arbejde ledelsesunderstøttende på ad hoc opgaver
Det forventes at de mindre teams tager et større selvstændigt ansvar for dele af planlægningsopgaven, i takt med at de mindre tværfaglige teams tager et større ansvar i planlægning og der må derfor forventes justering i opgaverne løbende.
Faglige kvalifikationer
- Sundhedsfaglig uddannelse – Sygeplejerske, fys/ ergo eller sosu-assistent.
- Erfaring med planlægning fortrækkes.
- Forståelse for sammenhæng mellem økonomi, ressourcer og kompetencebehov.
- IT bruger på højt niveau og gerne med arbejdserfaring i følgende systemer CURA, Word, Excel, OPUS vagtplan.
- Interesse for og viden om overenskomster og ferielovgivning.
Personlige kvalifikationer
- Du arbejder selvstændigt og struktureret og evner langtidsplanlægning med blik for helheden.
- Du handler på de opgaver der kommer din vej.
- Du har et positivt livssyn – også når du har travlt og mange bolde i luften.
- Du trives i en hverdag med mange forskelligartede opgaver
- Du kan koordinere og optimere ressourcerne, med fokus på borgernes behov og medarbejdernes kompetencer
- Stærke kommunikative evner og evnen til at arbejde tværfagligt.
Søger du en arbejdsplads, hvor du kan være med til at præge de organisatoriske forandringer, gode muligheder for udvikling, både fagligt og personlig, samt variation i opgaverne, med høj grad af personligt ansvar og handlefrihed. Så send os din ansøgning og CV.
Yderligere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Jeanette K. Pedersen telefon 40 23 78 73 eller mail: vomoqa@skanderborg.dk
Ansøgningsfrist
21. januar 2024.
Samtaler forventes afholdt den 24. januar 2024.
I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kildegården Frit Valg, Kildevej, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964107