Account Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som Account Manager i team.blue, en af Nordens førende leverandører inden for hosting og cloudløsninger, skal du udvikle eksisterende portefølje af samarbejdspartnere og samtidig opsøge nye relationer. 


I team.blue gør vi online forretning simpel.

Vi hjælper vores kunder med at opnå deres forretningspotentiale ved at forbinde dem med resten af verden.

Gennem vores brands (ScanNetCuranetDanDomain og Simply.com) tilbyder vi løsninger inden for bl.a. webhosting, Microsoft 365, server-løsninger, virtuelle datacentre og forskellige CMS-systemer til over 250.000 kunder på det danske marked.

 

Du er den, der

  • Afdækker kundernes udfordringer, lukker aftaler med nye kunder via opsøgende salg, hvor du er parat til at åbne nye døre og hive fat i beslutningstageren
  • Vedligeholder gode relationer med vores eksisterende kunder
  • Har ansvaret for at fastholde og udvikle flere af vores store kunder
  • Kører salgsproccessen fra mødebooking, mødeafholdelse, kontraktforhandling og opfølgning (vi anvender HubSpot)
  • Aktivt netværker med kunder og partnere, deltager i brancherelaterede events såsom Cloud Community og konferencer for at udbygge relationer og skabe nye forretningsmuligheder.

 

Eksempel på arbejdsopgave

Forestil dig, at en potentiel ny stor kunde, Kunde X, ønsker at optimere deres digitale infrastruktur. De har brug for en mere skalerbar og sikker løsning til deres voksende virksomhed.

Din opgave er at identificere, hvordan vores cloud- og hostingløsninger kan matche og overgå deres nuværende setup.

Du starter med at undersøge kundens specifikke behov og udfordringer gennem grundig dialog. Med din tekniske indsigt og forståelse for vores produkter og services udarbejder du et tilpasset forslag.

Når forslaget er godkendt af kunden, koordinerer du med vores tekniske team for at sikre en gnidningsfri implementering. I samarbejde med teamets Coordinator planlægger I tidsrammer, involverer nøglepersoner og sikrer, at alle faser i overgangsprocessen er dækket. Gennem hele processen holder du kunden løbende informeret og sikrer, at de føler sig trygge og velinformeret. 

Dit mål er ikke kun at lukke salget, men også at skabe en langvarig relation med kunden, hvor du fortsat rådgiver og støtter dem i deres teknologiske rejse med team.blue.

 

Solutions Sales-teamet

Vi byder dig velkommen i Solutions Sales-teamet, hvor vi håndterer virksomhedens største kunder. Vi sørger for, at du bliver klædt godt på med et grundigt oplæringsforløb og en personlig Buddy, som bliver din personlige sparringspartner.

Du bliver en del af et miljø, hvor professionalisme møder en uformel tone. Du får frihed under ansvar, understøttet af et team, der værdsætter humor og samarbejde.

Selvom vi ser på din udvikling og præstationer, opererer vi ikke med individuelle salgsmålsbudgetter. I stedet holder vi månedlige teamudfordringer, hvor vi sammen jagter fælles mål - det er her, vi virkelig ser, hvordan teamet præsterer som en helhed.

 

Vi er et godt match, hvis du

  • Har et stort drive, der altid får dig ud over stepperne og i gang med næste salg
  • Er god til at gøre det nemt for andre at sige ‘ja’
  • Er disciplineret og holder styr på dine opgaver, fra CRM-håndtering til omhyggelig kalenderplanlægning, sikrer du, at ingen deadlines eller aftaler overses.
  • Har mindst 2 års relevant salgserfaring
  • Kan tale med, når samtalen er af mere teknisk karakter.

 

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du

  • Har kendskab til begreber som CSP og Office 365
  • Har erfaring med at sælge IT-sikkerhedsydelser (f.eks. antivirus og backup) og infrastruktur (f.eks. VMware og Fortinet).

 

team.blue-kulturen

Det skal være sjovt at arbejde i team.blue for alle vores 200 medarbejdere. Og noget tyder på, at det er det også. I 2022 vandt vi Computerworlds Jobglædepris.

Kender du os allerede, vil du sige, at:

  1. Vi er nørder
    Og det er vi stolte af. Faglighed skinner igennem, og den giver værdi for vores kunder og selvtillid til at stræbe endnu højere. Og det skal vi. Vi har store ambitioner for team.blue, og vi når dem kun ved at arbejde sammen og ved at levere høj kvalitet – hele tiden.
  2. Vi er sociale
    Glade medarbejdere, der kender og stoler på hinanden, er afgørende, hvis vi skal lykkes som virksomhed. Derfor gør vi meget ud af, at det sociale hænger sammen – f.eks. med fleksible mødetider, hjemmearbejde og masser af medarbejdertilbud og arrangementer.
  3. Vi hjælper hinanden
    Det ligger i team.blue-navnet. Vi er et team, vi passer på hinanden, og vi hjælper hinanden. Sparring, videndeling og et klap på skulderen. I team.blue løfter, fejler og fejrer vi succeserne i flok.

 

Du får

  • Fast lønpakke, pensionsordning og sundhedsforsikring
  • En fantastisk kantine med morgenmad, frokost og ualmindelig god kaffe
  • Et væld af sociale arrangementer, f.eks. fredagsarmbånd til Smukfest
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness og massage.

 

Er det dig, vi mangler?

Så vil vi meget gerne høre fra dig. Du bedes sende dit CV og ansøgning til os.

OBS! Vi søger to Account Managers – begge med base på kontoret i Skanderborg, men den ene forventes at være ansvarlig for nye og eksisterende kunder på Sjælland samt have 1-2 dage om ugen med kundebesøg på Sjælland. Notér gerne præference i din ansøgning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte CSO Hosting Sales, Henrik Hedegaard på tlf. 41 95 53 07 eller henrik.hedegaard@team.blue

Arbejdssted: team.blue Denmark A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg 

Ansøgningsfrist: 7/1 2024 

Tiltrædelse: 1/3 eller 1/4 2024




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

team.blue Denmark A/S, Højvangen, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960373

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet