BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har brug for du sammen med os sikrer stabil drift og udvikling indenfor administration, økonomi og personaleadministration.
Du bliver en del af et forpligtende arbejdsfællesskab, hvor vi alle arbejder på at understøtte vores boenheder i at skabe gode liv for beboerne. Som administrativt team er vores vigtigste kompetence at binde tingene sammen og løse forskellige økonomiske, personaleadministrative og koordineringsopgaver godt og sikkert, så vores kollegaer får mest mulig tid til beboerne.
Vi regner med, du har viden og erfaring inden for økonomi, personaleadministration og/eller kommunikation samt erfaring med tovholderrollen. Ingen kan alt og dine kolleger i Sekretariatet står klar til at tage godt imod dig og lære dig, det du endnu ikke kan.
Om dig som person
- Du er serviceminded og positiv
- Du trives i kontakt med mange samarbejdspartnere
- Du er systematisk og struktureret
- Du har god tal- og dataforståelse, og ser sammenhænge mellem tal og virkelighed
- Du er kendt for stærke kommunikative og skriftlige kompetencer og er en god formidler
- Du har styr på rammer og regler indenfor administrative opgaver
Afhængig af din baggrund og erfaring, vil du indgå i flere af følgende opgaver
- Varierende ad-hoc opgaver som f.eks. indkøb, beboeradministration, kalenderlogistik kursusadministration, formidling via intranet og hjemmeside, kontor- og telefonpasning.
- Bogføring og understøtte i økonomidrift
- Beboeradministration (aftaler, køb og opkrævning)
- Administrativ controllerfunktion i forbindelse med opkrævning og betalinger
- Tovholder, skribent og udvikler af forskellige arbejdsgange og opgaver indenfor det administrative område
- Personaleadministrative opgaver eksempelvis lønoprettelser, ansættelser, tjek af refusion og løn
Din baggrund
- En relevant uddannelse økonomisk/administrativ uddannelse (eksempelvis kontoruddannelse, administrationsbachelor eller lignende)
- Stor lyst til og erfaring med økonomi, personaleadministration og administration
- Erfaring med offentlig administration er en fordel
- Du navigerer sikkert og erfarent i diverse IT-systemer, og du har systemforståelse til at løse opgaven bedst muligt med det rigtige system. (det er en fordel, hvis du har erfaring med: MS office- pakken, journaliseringssystemer og diverse administrative systemer eksempelvis OPUS, SBSYS, Cura).
- Erfaring med at oprette brugervenlige administrative redskaber og skabeloner er en fordel
Vi tilbyder dig
Vi er en organisation i forandring, hvor vi arbejder i en “flad” struktur, hvor vi alle bidrager til, at beslutninger træffes på baggrund af relevant og oplyst viden. I Landsbyen Sølunds definerer vores By- og vejskilte ramme og retning for vores opgaver.
Du bliver en del af et tværfagligt miljø, hvor kulturen er præget af stort engagement og dedikation i forhold til at gøre en forskel for beboere og kollegaer. Du indgår i et fagligt fællesskab, hvor du i tæt samarbejde med 9 administrative kollegaer, løser mangfoldige opgaver, hvor hjælpsomhed og faglig sparring prioriteres højt. Der er i jobbet flekstid og mulighed for hjemmearbejde, og arbejdspladsen har Danmarks bedste beliggenhed i naturskønt område i Skanderborg.
Ansættelsesproces
Ansøgningsfrist: 24. oktober 2023 kl. 10.00.
Samtale: 26. oktober 2023.
Tiltrædelse: Hurtigst mulig og efter aftale.
Valg af kandidat til stillingen sker med udgangspunkt i den rette kombination af kompetencer, personlighed og erfaring.
Ansættelsesudvalget består af fire personer, der tilsammen repræsenterer faglighed, opgaver, samarbejde og ledelse.
Øvrige oplysninger
Vikariatet er af et års varighed.
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentlig.
Løn og ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår og forhandles med HK.
Ved eventuel ansættelse indhentes referencer samt straffeattest.
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, kan du kontakte Britt Bach Madsen, leder af sekretariatet på britt.bach.madsen@skanderborg.dk eller telefon 24 43 94 87. Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.
CV samt dokumentation for uddannelse, kompetencer og erfaring vedlægges ansøgningen.
Landsbyen Sølund er Danmarks Største botilbud for voksne med betydelige og varige psykiske og fysiske funktionsnedsættelser. Siden 1935 har Sølund været et fællesskab for unikke og finurlige mennesker samt dygtige og kreative medarbejdere, som hver dag insisterer på at skabe gode liv for beboerne også når kompleksiteten er høj. Vi har historien med os, samtidig med at vi ambitiøst udvikler nytænkende og vidensbaserede rammer for både beboere og medarbejdere.
Landsbyen Sølund består af 14 boenheder og Sølunds Aktivitetscenter. Det er her beboerne lever deres liv og er derfor organisationens omdrejningspunkt. I Landsbyen Sølund har vi både videnscenter, sundhedsgang med lægeklinik, sygepleje, fysioterapi og psykiater, teknisk afdeling, rengøring og sekretariatet som understøtter med konsulentbistand og administration. Tilsammen er vi 750 kollegaer som samarbejder på tværs af fagligheder og opgaver hele døgnet rundt. Du finder flere oplysninger om Landsbyen Sølund på www.solund.dk
I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Landsbyen Sølund, Dyrehaven, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925628