BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være omdrejningspunktet for en afdeling, der arbejder med blandt andet kultur, turisme, landdistrikter og et hav af forskelligartede udviklingsprojekter? Har du lyst til at levere god service til borgere og kolleger, følge op og følge til dørs? Har du samtidig flair for tal, og har du erfaring med økonomiske processer? Så er denne stilling noget for dig.
Om stillingen
Som administrativ medarbejder vil dit primære ansvarsområde være den daglige økonomiadministration i form af bogføring, opfølgning på diverse projekter og initiativer og tilskudsberegning for foreninger. Du vil få ansvaret for den økonomiske administration af puljer rettet mod kultur- og fritidslivet, frivillige indenfor det sociale område samt landdistrikterne. Du vil også være ansvarlig for sagsbehandling, formulering af afgørelser og kommunikation med ansøgere i forbindelse med disse puljer.
Derudover vil du arbejde tæt sammen med vores centrale økonomiafdeling og ledelsen om diverse økonomiske opgaver, såsom udarbejdelse af regnskaber, budgetopfølgning og anden økonomisk rapportering.
Dine kolleger har mange forskellige opgaver og profiler, men du vil også have nære kolleger indenfor det administrative område, hvor I hjælper hinanden og deles om opgaver. Du skal derfor også have lyst til at varetage forskellige opgaver som indrapporteringer af fravær og ad hoc-opgaver som bl.a. mødebooking og understøttelse af arrangementer.
Vi forventer at du
- har en relevant administrativ uddannelse med stærke kompetencer inden for økonomi.
- arbejder struktureret, er detaljeorienteret og har et godt overblik
- er selvstændig og vedholdende
- kan kommunikere præcist og professionelt, både skriftligt og mundtligt
- er udadvendt, er serviceminded og glad for at gøre en forskel for andre
- er rutineret bruger af Office 365, herunder særligt excel
- har kendskab til KMD Rollebaseret Indgang og SBSYS er en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder
Du bliver en del af et dynamisk team på ca. 20 personer i afdelingen Udvikling, Kultur og Erhverv. Vi er en afdeling med masser af Ja-hat, som er vant til at gribe alle slags opgaver og finde gode løsninger. Vi har et godt kollegaskab og lægger vægt på, at alle skal indgå i arbejdsfællesskaber, så ingen sidder alene med hele ansvaret.
Du får gode muligheder for selv at tilrettelægge dit arbejde i respekt for opgaven og samspillet med dine kolleger.
Det praktiske
Stillingen er en fast stilling på 37 timer om ugen, som vi ønsker besat snarest muligt.
Løn- og ansættelsesmæssige vilkår efter gældende overenskomst med HK.
Ansøgningsfrist er den 22. september 2024, og samtaler forventes afholdt torsdag den 26. september 2024.
For yderligere oplysninger
Kontakt Hanne Nissen Toksvig, telefon 23 69 80 40 eller mail hanne.nissen.toksvig@skanderborg.dk.
I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Udvikling, Kultur og Erhverv, Skanderborg Fælled, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6105829