Administrativ medarbejder til Plan, Teknik og Miljø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du hjælpe os med, at vi når målet om at ”Mennesker møder mennesker – i Danmarks smukkeste kommune”?

Vi søger en ny kollega til Plan, Teknik og Miljø, som skal arbejde med administrative opgaver på tværs af hele organisationen og kan stille skarpt på at understøtte ledelsen, hvor opgaverne er afvekslende og forskelligartede.

Så er du måske vores nye kollega i Plan, Teknik og Miljø, hvor du sammen med et hold af engagerede kollegaer er med til at varetage og udvikle løsningen af opgaver i Plan, Teknik og Miljø.

I Plan, Teknik og Miljø medvirker vi til at sikre en bæredygtig udvikling med mange spændende tværgående projekter og initiativer. Vi har nok at lave, og vi hjælper hinanden med at nå i mål.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte

  • Økonomi – herunder betaling af fakturaer
  • Sagshåndtering, f.eks. sejladstilladelser, håndtering af tværgående aktindsigtssager, journalisering mv.
  • Administrativ sagsbehandling, herunder sekretariatsbetjening af lokal-MED for Plan, Teknik og Miljø, koordinering af politiske indstillinger mv.
  • Indgå i diverse tværgående projekter
  • Ansvarlig for KITOS (system til administration af alle IT systemer i Plan, Teknik og Miljø)
  • Diverse ad hoc opgaver
  • Jævnlig telefonbetjening.


Om dig

Din baggrund er mindre vigtig, du kan f.eks. have en kontoruddannelse i bagagen, men meget gerne med kommunal erfaring fra en administrativ stilling, og du
  • kan planlægge og holde styr på mange opgaver i en konstant flydende portefølje
  • kan strukturere og systematisere mange typer af informationer og da
  • kommunikere klart og tydeligt til alle i skrift og tale
  • er holdspiller, som trives i samarbejdet med andre, men du kan også trives med at løse opgaver selvstændigt
  • har gode samarbejdsevner - kan arbejde både selvstændigt og på tværs af organisationen
  • er beslutsom, robust og kan trives i et travlt miljø
  • er skarp IT bruger og har bl.a. erfaring med brug af SBsys, KMD RI og måske GIS
  • er omhyggelig og effektiv.

Og så er du løsningsorienteret med et positivt udgangspunkt!

Vi tilbyder
  • Et varieret og udfordrende job
  • Frihed under ansvar
  • Fleksibel arbejdstid
  • Et godt arbejdsklima
  • En uformel omgangstone
  • Engagerede kollegaer
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og kvalifikationer, herunder pensionsordning. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med flextid.

Fagområdet Plan, Teknik og Miljø består af fem afdelinger og i alt ca. 145 kolleger. Udover Vand og Natur, som du vil blive en del af, er de fire andre afdelinger Klima, Veje og Mobilitet, Plan og Byudvikling, Byggeri, Landskab og Miljø samt Entreprenørafdelingen.

I Vand og Natur er vi 25 medarbejdere fordelt på 6 teams, som arbejder med grundvand, vandløb og søer, spildevand, natur, skove, landbrug og jord.
Vi sidder sammen i storrums kontor. Vi har travlt og har stor fokus på trivsel på arbejdspladsen.


Kontaktperson for yderligere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Bent Hodde Mortensen telefon 30 84 34 81 / mail: bent.hodde.mortensen@skanderborg.dk eller administrativ medarbejder Helle Bay, telefon 87 94 71 71 / mail: Helle.Bay@skanderborg.dk, såfremt du ønsker yderligere oplysninger om stillingen.

Du kan læse mere om os på www.skanderborg.dk

Ansøgningsfrist
1. august 2023.
Samtaler forventes afholdt i uge 33.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller 1. oktober 2023.

I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skanderborg Kommune, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1524&ERId=82577

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5851450

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet