BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hos Floraorganisationen søger vi en erfaren salgs- og markedsførings konsulent, som får hovedansvaret for Floraorganisations samlede markedsføringsplan samt online tilstedeværelse på vores hjemmeside www.florahuset.dk og LinkedIn.
En vigtig del af rollen bliver at skabe opmærksomhed omkring Floraorganisation med blandt andet annoncering og information om nye projekter.
Hvem er vi?
Som salgs- og markedsføringskonsulent bliver du en del af Floraorganisationen, som består af tre virksomheder – Florafamilie, Florahuset og Floravikar:
- Florafamilie er leverandør af socialfaglige ydelser til kommunerne og består derfor af specialiserede familiekonsulenter der yder socialpædagogisk støtte til familier på familiens eget modersmål. Pt. består medarbejdergruppen af erfarne pædagoger, socialrådgivere, psykologer og psykoterapeuter, som taler 9 forskellige sprog. Florafamilie tilbyder b.la. familiebehandling, §54 støtte, overvåget- og støttet samvær, støtte- og kontaktpersons indsatser mm. og parallelindsatser i tæt samarbejde med Florahuset, før, under og efter en anbringelse.
- Florahuset er derimod et specialiseret opholdssted, for omsorgssvigtede børn og unge, som har oplevet kulturelle udfordringer, som fx negativ social kontrol eller ærerelaterede konflikter.
Florahuset og Florafamilie skaber tilsammen et stærkt samarbejde på tværs af indsatser, hvilket også giver de bedste betingelser for at yde en helhedsorienteret indsats i en kompleks sociale sager.
- Floravikar er et vikarbureau, hvor du kan booke erfarne vikarer til opholdssteder for børn og unge.
I tæt samarbejde med ledelsesteamet, som går op tværs af Floraorganisationen, får du hovedansvaret for at eksekvere på spændende og mangfoldige salgs- og markedsføringsopgaver. Vi ser derfor gerne, at du har gode samarbejds- og kommunikationsevner, og samtidig trives med at arbejde selvstændigt og med stor ansvarsfølelse, da du kommer til at få dine egne ansvarsområder.
Vi leder efter en kreativ kollega, som formår at sætte sig godt og grundigt ind i Floraorganisations værdisæt og hver enkelt virksomheds tilgang og metode. Det er absolut fordel, hvis du i forvejen har kendskab til det socialfaglige felt, da det det er socialfaglige metoder, tilgange og budskaber som skal markedsføres.
Hvad er dine opgaver?
Dine opgaver kommer hovedsageligt til at bestå af at:
- Planlægge og eksekvere en markedsføringsplan for Floraorganisationen
- Planlægning, produktion og udgivelse af indhold til LinkedIn med faste opslag på Florahuset og Florafamilies LinkedIn profiler
- Anvende enten LinkedIn Business eller Sales Navigator Core til at styrke Floraorganisationens brand, finde leads og opbygge og udvikle relationer med eksisterende og potentielle kunder
- Udvikling af produkter til brug på messer, fx flyers, bannere og visitkort
- Opdatering og vedligeholdelse af vores hjemmeside www.florahuset.dk/www.florafamilie.dk
- Planlægning, produktion og udgivelse af Inmails med fagligt indhold
- Markedsføring af den nye virksomhed Floravikar
- Deltage løbende i udviklingsprojekter, hvor nye metoder eller indsatser skal markedsføres.
Dine kompetencer:
Du har en relevant uddannelse inden for marketing, og gerne minimum to års erfaring med at lave markedsføring og samt erfaring med at udvikle indhold til LinkedIn i en kommerciel sammenhæng.
Du har erfaring med hjemmesideudvikling og vedligeholdelse i WordPress Elementer Pro samt erfaring med layout programmer.
Herudover, så har du:
- Grafiske kompetencer og forståelse
- Er kreativ, nyskabende og har flair for æstetik og visuel kommunikation
- Er struktureret, proaktiv og initiativrig
- Trives i et tværfagligt miljø med mange specialiserede kollegaer
Vi tilbyder dig:
- En alsidig hverdag med mange varierende opgaver
- At blive en del af tre spirende virksomheder
- En stilling med mindst 20 timer pr. uge – med mulighed for flere i perioder
- Løn efter kvalifikationer
- Et arbejde primært med hjemmearbejde, dog med fysisk fremmøde mindst 2 dage om ugen på Floraorganisationens hovedkontor i Brabrand.
Anvend meget gerne din kreativitet og faglighed i udtrykket på din ansøgning og CV.
Samtaler forventes påbegyndt midt september, men vil afholdes løbende indtil den rigtige kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, så er du meget velkommen til at kontakte Maja Kastberg på tlf. 44 18 35 03 efter d. 12 september eller løbende på maja@florafamilie.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Flora Danmark Familiehus ApS, Godthåbsvej, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: maja@florafamilie.dk
Telefonisk: 44183503
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900336