BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med administrative opgaver ved køb og salg af ejendomme og andre administrative opgaver? Vil du være en del af et stærkt og velfungerende team, hvor du har god mulighed for at tilrettelægge din egen arbejdsdag og vokse med opgaverne? Kan du svare ja, så vil vi gerne høre fra dig!
’’I Vejdirektoratet skaber vi sammenhæng for de mange trafikanter, der hver dag benytter de danske statsveje. Og her spiller Arealerhvervelse en vigtig rolle. Vi tilbyder et job som projektmedarbejder med stor selvstændighed men med god mulighed for sparring og samarbejde. Du bliver en del af en afdeling med 32 dygtige kollegaer, som ser frem til at tage godt imod dig,’’ fortæller afdelingsleder Hanne Øster.
Vejdirektoratet overtager og ejer en række ejendomme til projektformål. Disse ejendomme skal administreres og udlejes, indtil de skal nedrives eller sælges som følge af projektet.
Til dette søger vi en ny kollega, som har lyst til at arbejde med administrative opgaver i en større, politisk styret organisation.
Dine primære opgaver
Du vil arbejde som en del af et team, der ud over overtagelse og salg af ejendomme også står for udlejning og administration af lejemål og forpagtning af Vejdirektoratets ejendomme herunder fremvisning, udarbejdelse af lejekontrakter, forbrugsopkrævning, løbende dialog med lejerne og korrespondance med håndværkere, forsyningsselskaber og offentlige myndigheder, og du kan eventuelt bistå ved løsning af disse opgaver.
Du vil primært arbejde med:
- administrative opgaver vedrørende Vejdirektoratets salg af ejendomme i forlængelse af anlægsprojekternes afslutning
- administration af Vejdirektoratets tilskudsordninger for støjisolering af boliger samt andre relaterede administrative opgaver
- undersøgelser og indhentning af diverse data for ejendomme i forbindelse med Vejdirektoratets overtagelse af ejendomme samt medvirke til berigtigelse af handlerne
- en stor kontaktflade både internt og eksternt med kollegaer, lodsejere, rådgivere og offentlige myndigheder
Du får dine egne arbejdsopgaver og kan desuden bidrage til løsning af fælles opgaver i teamet samt mange af afdelingens øvrige opgaver efter kompetence, ønsker og behov.
Din profil - god kommunikatør, struktureret og serviceminded
Vi søger en medarbejder, der måske har erfaring fra en kommune eller en anden offentlig institution. Din uddannelse kan fx være ejendomsadministrator, advokatsekretær, juralog eller relevant teknisk baggrund.
Derudover ser vi gerne, at du:
- er god til at kommunikere med mennesker på alle niveauer
- er serviceminded og trives med en stor kontaktflade
- har kendskab til opgaver vedrørende ejendomshandler, matrikulære forhold, udarbejdelse af byggeansøgninger, tinglysning eller lignende
- er i stand til at arbejde systematisk og kan prioritere mellem opgaver i en ofte foranderlig arbejdsdag
Velkommen til Arealerhvervelse
Du bliver ansat i afdelingen Arealerhvervelse for større anlæg, som bl.a. arbejder med ekspropriationer og lodsejerkontakt i forbindelse med statslige anlægsprojekter.
Du bliver en del af et team på fem personer, der står for administration af en varieret ejendomsportefølje på ca. 250 ejendomme beliggende over hele landet.
Dine løn- og ansættelsesvilkår
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.
Det er ikke et krav, men en fordel, at du har et gyldigt kørekort (Kategori B).
Dit ansættelsesområde vil være Transportministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.
Vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår med mulighed for efteruddannelse, hjemmearbejdsdage, fleksible arbejdstider, mv.
Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Arealerhvervelse, Større anlæg, hvor du ansættes i området for Areal og Geodata på adressen Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Skanderborg.
Læs mere
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Lone Klærke-Hansen, 7244 2403, lokh@vd.dk eller afdelingsleder Hanne Øster på 7244 2231 eller hkoe@vd.dk
Er du interesseret?
Send din ansøgning senest tirsdag den 31. oktober 2023. Vi holder løbende samtaler gennem ansøgningsperioden og i ugen efter ansøgningsfristen.
Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv og andre relevante dokumenter.
Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejdirektoratet – Skanderborg, Thomas Helsteds Vej, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5926079