BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med affald som værdifuld ressource, er du god til og stortrives du med kundekontakt, at få data til at give værdi, få tingene til at ske, har du lyst til hjælpe vores kunder med at komme godt i gang med at sortere lidt mere, og har du en eller anden form for miljøteknisk erfaring eller uddannelse? Så er det dig, vi søger.
Renosyd søger en konsulent, der skal arbejde med at videre udvikle vores forskellige kundesegmenter, udvikle et nyt kundesegment (erhvervsvirksomheder), afklare markedsbehov, give input til vedligehold af produktporteføljen, optimering af kundevendte, forretningsvendte og administrative processer samt medvirke til at vores kunder får den bedst mulige service.
Om stillingen
Sammen med resten af affaldsbranchen befinder Renosyd sig lige nu i en spændende tid, hvor vi fra regeringens side er blevet pålagt at sikre bedre og mere affaldssortering ude hos vores kunder. Vi er godt i gang med opgaven, som bl.a. indebærer udskiftning af alle affaldsbeholdere ude ved kunderne. Vi har derfor brug for en handlekraftig og kundeorienteret medarbejder, der kan hjælpe os i mål.
Derudover arbejder vi i Renosyd ud fra en ambitiøs strategiplan. Vi skal i løbet af de kommende år arbejde med at reducere de stigende affaldsmængder, hvilket blandt andet skal ske gennem markant øget satsning på digitalisering og brug af data. Vi har lige skiftet et af vores centrale it-systemer ud, hvilket skaber bedre muligheder for at udvikle, optimere og tilpasse forretningsprocesser. Vi ønsker også at sikre mere klare aftaler med vores store kunder, så alle parter er klare over opgave- og ansvarsfordelingen. Vi har et helt nyt kundesegment, som vi skal til at bearbejde. Vi ønsker at skabe en struktureret opsamling og deling af viden, både internt og eksternt. Alle disse opgaver har vi brug for din hjælp til.
Hvilke opgaver skal du være med til at løse?
Du bliver en central del af vores afdeling Kunder og Genanvendelse, som har ansvaret for alle opgaver knyttet til Renosyds husstandsindsamling af affald. Det omfatter fx affaldsplanlægning, organisering af indsamlingsordninger, samarbejde med indsamlere, kørsel, kundedialog samt afsætning af det indsamlede affald. Du bliver i afdelingen kollega med andre konsulenter, kundeserviceafdelingen og kørselsafdelingen.I samarbejde med dine kolleger vil du bl.a. få ansvar for og medvirke i
- Kundehåndtering – komplekse løsninger. Bl.a. virksomheder, boligforeninger, institutioner og fællesløsninger, herunder. Sker i samarbejde med kundeservice.
- løsningsdesign, kapacitetsvurderinger, prissætning, kundeaftaler mv.
- Statusmøder og opfølgning på kundebehov
- Dialog med viceværter og teknisk personel mhp. at finde praktiske løsninger og efterfølgende drift
- Aftaler, kontrakter og dokumentation af løsninger
- Nyt kundesegment som skal udvikles
- Markedsplanlægning, kundesegmenter, kommunikation mv. ift. nye muligheder for salg med ny husstandsindsamling
- Kundedialog om behov og krav til produktportefølje
- Kontakt med de lokale erhvervsorganisationer
- Initiering af "kampagner" el.lign.
- Projektledelse i leverancer
- Kontraktstyring ifm. frivillige organisationers indsamling af f.eks. batterier og papir. Optimering, produktvilkår, kontraktforhold
- Miljøtekniske opgaver f.eks. udarbejde CO2 regnskaber, indberetning af ESG-data til erhvervsvirksomhederne, evt. deltagelse i udviklingsprojekter i branchen…
- Affaldstekniske opgaver. Sikre konsolidering og udvikling af Renosyds affaldsviden
- Være projektleder og/eller projektdeltager på optimerings- og udviklingsprojekter inden for affaldsindsamlingen, herunder deltage i implementeringen af den fremtidige husstandsindsamling af affald, når vi går fra at indsamle 7 til 10 forskellige typer af affald ude hos kunderne
- Etc.
Hvem er du?
- Du har en akademisk baggrund (kan være økonomisk, miljøteknisk, it eller noget helt andet)
- Du ser dig selv som generalist og trives i en dynamisk hverdag, hvor opgaverne spænder bredt
- Det er en fordel, hvis du har erfaring med fx projektledelse, projektarbejde, kundehåndtering og ”product management” samt brug af data ifm. forretningsudvikling
- Som person er du nysgerrig, udadvendt, initiativrig og handlingsorienteret
- Du syntes, det er spændende at strukturere data og udtrække de vigtige informationer, og du har fokus på at handle på fakta
Du tager ansvar og ejerskab for dine opgaver, arbejder selvstændigt og kan navigere mellem forskelligartede opgaver. Du trives i en rolle, hvor det forventes at du både er i stand til at komme op i helikopteren og samtidig kan dykke ned i materien for at forstå sammenhængen imellem data, kundesegmenter og produkttyper.
Hvad tilbyder vi dig?
- Dit arbejdssted vil være hos Renosyd (affaldsselskab) på Norgesvej i Skanderborg
- Stillingen vil indgå i afdelingen Kunder og Genanvendelse som p.t. derudover består af vores kundeservice, vores kørselsafdeling og vores konsulent med ansvaret for afsætningen af det indsamlede affald
- Der skal forventes besøg hos vores kunder rundt i Skanderborg og Odder kommune
- Der er tale om en fuldtidsstilling (37 t/ugen)
- Der er mulighed for hjemmearbejde i begrænset mængde, når det passer med opgaverne.
- Løn følger gældende overenskomst
- Opstart: hurtigst muligt
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Hans Michaeli Lauritsen på hml@renosyd.dk eller 21 41 58 11.
Ellers send din ansøgning via www.renosyd.dk/job. Vi læser løbende ansøgninger – så få nu søgt i en fart! Vi ansætter, når den rigtige kandidat dukker op.
Om Renosyd
Renosyd er affaldsselskab for Odder og Skanderborg Kommuner. Vi er 70 engagerede medarbejdere, hvoraf de 20 i administrationen arbejder på Norgesvej i Skanderborg. Det vil være her du primært skal arbejde fra.
Sammen med vores kunder er vi på en mission for at gøre affald til værdi med fokus på mennesker, miljø og økonomi, og vi vil gerne have dig med. Vi tror på, at der er værdi i alt det, der kasseres og smides ud, når bare vi hjælpes ad med at sortere, indsamle og behandle det rigtigt.
Vi håndterer affald fra ca. 36.000 husstande, ca. 2.500 sommerhuse og ca. 3.000 erhvervsvirksomheder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Renosyd, Norgesvej 13, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://renosyd.hr-on.com/show-job/151597?linkref=114090&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5849476