Ledelsesjob i SuperBrugsen Stilling med fokus på drift, udvikling og lokalt engagement

dato

Uddeler til Brugsforeningen - SuperBrugsen Stilling

Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:

  • Drive en selvstændig Brugsforening, hvor du sammen med bestyrelsen skal fortsætte den gode udvikling der er i butikken.
  • Få ansvaret for en butik med cirka 50 medarbejdere, hvor vi lægger vægt på at være tæt på kunden samt skabe gode resultater.
  • Et lederjob med fokus på drift og frihed til udvikling af lokale initiativer.

Byen Stilling:

Stilling er en bydel til Skanderborg i Østjylland. Byen er beliggende ved Stilling Sø, 5 km NØ for Skanderborg centrum. Byen er i god udvikling med skole fra 0-9. klasse, idrætshaller samt et aktivt foreningsliv. Ud over SuperBrugsen findes der en Rema 1000 i byen.

SuperBrugsen Stilling:
SuperBrugsen ligger centralt i byen, og har på grund af sin placering og sit aktivitetsniveau stor betydning for handelslivet i Stilling. Butikken er løbende udvidet og moderniseret til et topmoderne butiksanlæg på cirka 1200 m2. SuperBrugsen Stilling har eget OK anlæg og vaskehal, SuperBrugsen Stilling ejer i samarbejde med SuperBrugserne Mårslet og Gedved, Egebjerg Servicecenter - et benzin- og vaskeanlæg i Egebjerg.

Bliv drivkraften i SuperBrugsen Stilling og lokalsamfundet:

Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse. Bestyrelsen er lokal og sat sammen af byens borgere. I SuperBrugsen Stilling er der 7 medlemmer af bestyrelsen. Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for butikken i tæt samarbejde med uddeleren. Derfor skal du have mod på at være synlig både i lokalsamfundet og butikken. Du engagerer dig og brænder for at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub- og foreningsliv.

Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Det indebærer f.eks.:

  • Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden
  • Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn
  • Ansættelse og løbende udvikling af dine medarbejdere ved at sætte klare mål, give feedback mv.
  • Sikre at butikken hver dag er dynamisk og fremstår salgsklar
  • Konstruktiv sparring med bestyrelsen
  • Du er god til at inspirere til følgeskab, både for medarbejdere og bestyrelse.

Få frihed til at igangsætte lokale tiltag

I SuperBrugsen vil vi gerne have en stærk forankring i lokalmiljøet, tilbyde et stærkt købmandskab og en helt særlig kundeoplevelse. Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at prøve nye initiativer af med et godt koncept i ryggen.

Vi forventer, at:

  • Du kommer med erfaring fra detail, kurser/erfaring med ledelse
  • Du kan dokumentere gode resultater med ledelse, salgs- og driftsstyring samt forretningsudvikling
  • Du formår at sætte klare mål i samarbejdet med dit ledelsesteam – og gå efter dem!
  • Du har fokus på driften - motiveres af løbende forbedringer, besidder visioner, energi og gennemslagskraft til få tingene til at ske
  • Du indgår konstruktivt i samarbejdet om strategi og budget med bestyrelsen
  • Du kan bidrage til og udvikle brugsens strategi både i forhold til godt købmandskab, SuperBrugsen som områdets foretrukne indkøbssted samt samspillet med lokalområdet og det lokale kultur-, forenings- og idrætsliv
  • Du kan omsætte og eksekvere strategien i/til praksis
  • Du har lyst til at deltage aktivt i møder i BA (Brugsforeningernes arbejdsgiverforening), SBK (SuperBrugsens Kædeforening) og i Coop Amba’s arrangementer.

Vi tilbyder:

  • Rammer som giver dig mulighed for butiks- og ledelsesmæssige udfoldelser
  • En attraktiv lønpakke jævnfør aftalen mellem BA (Brugsforeningernes arbejdsgiverforening), og DLO (Danmarks leder organisation).
  • Tiltrædelses pr. 1. maj 2025.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Salgsrådgiver Ole Laursen tlf. 21 43 44 02 eller HR Forretningspartner Lars Bang 51 14 47 51.

Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 27. februar 2025

Rekrutteringen gennemføres af et ansættelsesudvalg, der bl.a. består af medlemsvalgte.

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne SuperBrugsen, Kvickly, Brugsen og 365discount samt Coop.dk. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9a4ebe56)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

SuperBrugsen, Brugsforening, Hotelvej, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d8cd4e92-4b35-44ff-b702-ed3a5cc0ef22

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet