BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en sulten digital sporhund, og vil du varetage ét af landets største search-budgetter? Er du nysgerrig af natur, og griber du selv machéten og hakker en vej gennem det høje græs for at nå målet?
Vi søger en erfaren og proaktiv Paid Growth Specialist, der har mod på nye udfordringer i en spændende tech virksomhed med et betragteligt marketingbudget. Ligesom Jonas Vingegaard leder vi hele tiden efter at blive de 1-2% bedre, og det har vi brug for din hjælp til.
Hos team.blue er vi stolte nørder. Så hvis du er lidt af en marketing- og datanørd, så passer du perfekt ind. Du refererer direkte til vores Head of PPC & Analysis og i et tæt samarbejde, vedligeholder, udvikler og eksekverer I den digitale marktingstrategi på alle relevante annonceplatforme. Dertil har du et team af 14 søde kollegaer fordelt på brand management, design, content og video som du altid kan sparre med.
Du er den, der:
- Altid spørger dig selv: ”Hvordan kan det her blive bedre?”
- Arbejder metodisk og struktureret med drift, optimering og implementering af kampagner.
- Evner at vide hvornår en opgave kræver fordybelse, eller om 80% af vejen er nok til en start.
- Formidler og deler resultater af initiativer med overbevisning.
- Er ansvarlig af natur, men samtidig risikovillig på et niveau, der sikrer fremdrift.
- Løbende tester nye relevante platforme af og udvider kanalmixet.
- Forstår vigtigheden af forretningens KPIer, men bliver gladest af at se de lead ads du er i gang med at teste, har givet pote natten over.
- Opsøger nye opgaver og tilegner dig ny viden på områder, der kan supplere vores overordnede marketingstrategi.
- Besidder specialist-viden, som dine kollegaer i teamet kan læne sig op ad.
Sådan ser din hverdag hos team.blue ud:
Du kommer til at indgå i et team med fokus på samarbejde. Hver anden uge mødes vi for at planlægge de kommende to ugers sprint, så alle er med på, hvad der prioriteres.
Som Paid Growth Specialist vil din rolle være to-delt. Den ene del går på at hjælpe de forskellige brand managers med alt der relaterer sig til betalt annoncering. Dernæst får du lov til på egen hånd at identificere forbedringspotentiale på tværs af de forskellige kanaler og drive projekter til optimering og udvikling.
Du kommer til at trives i jobbet, hvis du elsker at arbejde med:
- Google Search & Meta Ads
Platformene er essentielle i vores marketingstrategi og spiller allerede i dag en stor rolle i vores setup. Hvis du elsker at have fingrene i maskinrummet, er der rig mulighed for at sætte dit præg på både struktur og lave mærkbare resultater.
- Eksperimenter, analyse og rapportering
“Test & Learn” er fundamentalt i måden vi arbejder med optimering på. Hypoteser skal afprøves i virkeligheden for, at vi kan skalere vores findings til gavn for hele forretningen. Din rolle vil være den vigtigste brik i at lykkes med netop det.
Du får også mulighed for at arbejde med værktøjer og platforme som:
- Microsoft, LinkedIn, Twitter, Reddit, Pinterest, Snapchat, TikTok
- HubSpot, Supermetrics, Ahrefs, ChatGPT, Plecto, Looker Studio, Hotjar m.fl.
Og så til det, vi forventer af dig:
Den ideelle kandidat har 3-4 års erfaring som enten PPC, Paid Social eller Google Ads Specialist. Du har formodentlig et eller flere marketingbureauer på CVet. Hvem ved? Måske sidder du hos et bureau lige nu og tænker - “Timeregistrering er altså ikke for mig. Jeg ønsker friheden til at dedikere den tid, som opgaven kræver!” 😉
Vi forventer, at du:
- Er Google Ads- og Meta Ads-kyndig på ekspertniveau.
- Arbejder metodisk og struktureret i jagten på forbedringer.
- Er detaljeorienteret og god til at spotte fejl.
- Kan dine performance-metrics til fingerspidserne.
Det er en bonus, hvis du:
- Har erfaring med øvrige annonceplatforme.
- Har erfaring fra tech eller SaaS-branchen.
- Har haft ansvar for egne kunder og budgetter.
- Evner at sætte dig ind i komplekse og tekniske produkter.
- Har et højt niveau i Excel og gerne Looker Studio.
- Kan navigere i og bygge rapporter i GA4.
- Har erfaring med Google Tag Manager opsætning og sporing generelt.
Om team.blue
- Vi er en del af team.blue-gruppen der ejer mere end 50 virksomheder på tværs af Europa med over 2.500 medarbejdere i 17 lande.
- Vandt Jobindex’ og Computerworlds jobglædeundersøgelse i 2022
- Uddeler fredagsbillet til Smukfest til alle medarbejdere – hvert år.
- Er markedsleder på salg af domæner i Danmark
- Har en Staff-restaurant med 2 kokke
- Har både slyngelstue, bordtennis, shuffleboard, jagtstue, dart og fitnessfaciliteter
- Er 200 medarbejdere i Skanderborg
Du kommer til at sidde skulder ved skulder med hele marketingflokken. Vi har en slack-kanal, hvor du helt uformelt melder ind, om du arbejder hjemme, er på kontoret, om du har syge børn, selv er syg, eller om bilen skal til service (igen). Vi er ikke så krakilske. Heller ikke med hjemmearbejde. Men vi forventer, at du har lyst til at være mere på kontoret end derhjemme. Det styrker både samarbejdet og sammenholdet.
Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of PPC & Analysis, Dennis Damsager på dennis.damsager@team.blue
Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning snarest muligt.
Arbejdssted: team.blue Denmark A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
team.blue Denmark A/S, Højvangen, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018029