BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ER DU NYSGERRIG.....
Er du klar til at spille en central rolle i vores organisation og være med til at sikre et godt arbejdsmiljø med fokus på samarbejde, trivsel og har høj faglighed? Så er du vores nye planlægger.
Om os
Plejecenter Kildegården består af to afdelinger med i alt 49 plejeboliger og 45 fastansatte medarbejdere. Vi er et team bestående af en leder og to planlæggere, hvoraf den ene også er assisterende leder. Vi arbejder alle på tværs af huset, men også med hver vores ansvarsområder.
Som planlægger får en du en meget central rolle i vores organisation, hvor du har en stor kontaktflade, og hvor du har ansvaret for at de rette kompetencer altid er til stede når der er brug for det, samtidig skal du arbejde understøttende for ledelsen i ad-hoc opgaver, formidling og i den daglige drift.
På Kildegården arbejder vi med at frisætte medarbejderne, både i deres planlægning af vagter og arbejdsopgaver. Dette arbejde udspringer af vores projekt ”Fremtid mod Fuldtid”.
Fra efteråret 2024 arbejder vi med plejehjemsfilosofien ”EDEN”, som arbejder mod at skabe fællesskaber og følelsen af at være hjemme. Som planlægger har du en vigtig rolle og arbejdsopgave i implementering af dette.
Din opgave er at understøtte personalet i at planlægge deres egen arbejdstid og koordinere arbejdet for fastansatte, afløsere og frivillige. Du skal kunne være nytænkende og nysgerrig.
Da vi er et stort hus, skal du være klar på at have mange forskellige opgaver, som blandt andet kan indebære at skulle koordinere arrangementer, arbejde og tænke økonomisk ind i planlægning, service af nødkaldssystem, planlægge og hjælpe med at styre og støtte personalet i deres arbejde omkring fx højtider, dokumentation, undervisning og borger- og pårørende kontakt.
Stillingen er på 37 timer gennemsnitlig om ugen og du har som udgangspunkt fri i weekenderne. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 6:45-15:30, men der kan forekomme møder og arrangementer som rækker ud over denne tid.
Din arbejdstid koordineres med den assisterende leder.
Dine opgaver
- Du har et selvstændigt ansvar ind i vagtplanlægningen, hvor du skal understøtte god vagtplanlægning, indberette og konterer vagtplaner
- Sikre afvikling af frihed, ferie og FO-dage, samt koordinere ved medarbejdersfravær, aktiviteter i huset og løse ad hoc-opgaver.
- Medvirke til faglig udvikling og implementering af nye arbejdsgange og tiltag i hele huset.
- Være ansvarsbevidst om optimal ressourceplanlægning på tværs af Kildegårdens afdelinger
- Være samarbejdspartner og koordinator for interne og eksterne kontakter som fx borger, pårørende, frivillige, medarbejdere
- Udarbejde og sikre dækning af ugens ressourceplaner.
- Være proaktiv i tilbagemeldinger til leder om medarbejder trivsel, vikarforbrug, overarbejde og ressourceforbrug.
- Servicering og support af omsorgsdevices, nødkaldssystem og elektroniks låsesystem.
- Se hele huset som din arbejdsplads og tage et ansvar for hvordan huset fremstår
Faglige kvalifikationer
- Sundhedsfaglig uddannelse.
- Vagtplanlægnings erfaring fortrækkes.
- Forståelse for sammenhæng mellem økonomi, ressourcer og kompetencebehov.
- IT bruger på højt niveau og gerne med arbejdserfaring i følgende systemer CURA, Word, Excel, OPUS vagtplan.
- Interesse for og viden om overenskomster og ferielovgivning
Personlige kvalifikationer
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret og evner langtidsplanlægning med blik for helheden
- Du handler på de opgaver der kommer din vej, og er tydelig i din kommunikation
- Positivt og hjertevarmt livssyn – også når du har travlt og mange bolde i luften
- Trives i den koordinerende rolle, med en stor kontaktflade, og hvor du hele tiden har fingeren på pulsen og kan bevare roen og holde fokus på opgaven, selv i pressede situationer.
- Kan veksle mellem at være kommunikerende og nærværende i samarbejdet med kollegaer og arbejde fokuseret på komplekse opgaver
- Da vi er optaget af den nationale dagsorden med frisættelse og medledelse i organisationen skal det være en grundsten for dit arbejde.
Vi har et dejligt arbejdsklima på Kildegården, med mange faglærte og erfarende kollegaer, som vil gøre alt for at hjælpe dig godt i gang som planlægger hos os.
Hvis du vælger Kildegården er der nye muligheder, nye venskaber og nye oplevelser som står på spring til dig i vores arbejdsfællesskab.Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Har du lyst til at hilse på os er du velkommen til at komme på besøg.
Yderligere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til
- Leder Venja Hansen, telefon 40 49 42 19
- Planlægger Birgitte Nielsen, telefon 21 33 42 78
Stillingen ønsker besat fra den 1. november 2024
Ansøgningsfrist den 12. september 2024
Der afvikles samtaler den 20. september 2024 mellem kl. 8-14
I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Lokalcenter Kildegården, Kildevej, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095181