BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny kollega til vores salgssupport afdeling i Aarhus. Her man vil blive den ene del af et team på 2 personer, som fysisk har arbejdsplads i åbent kontormiljø sammen med vores kundeservice. Her vil du skulle servicere kunder og konsulenter i en back office funktion med diverse IT-administrative opgaver.
Du bliver en del af en travl og positiv arbejdsplads med gode muligheder for at udvise ansvar og initiativ. Du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver, herunder blandt andet:
- Servicering af vores konsulenter
- Prisvedligeholdelse til kunder, og overvågning af priser
- Udarbejdelse af statistikker til internt og eksternt brug
- Udarbejdelse og vedligehold af varekataloger til kunder/kundegrupper
- Udarbejdelse og vedligehold af bestillingslister på webshoppen til kunder/kundegrupper
- Opsætning og vedligehold af kundedata
Faglige kompetencer:
Vi har ikke et krav om du har en bestemt uddannelse, men du skal kunne lide at have med tal at gøre, og du skal være god til at regne. Derud over skal du være meget skarp til Excel, og have erfaring med dette på højt niveau. Du er en erfaren IT-burger, som har været vant til at arbejde i forskellige IT-systemer, og er hurtig til at tilegne dig viden på superbruger niveau, når du stilles overfor et nyt system.
Som person:
- Er du struktureret, omhyggelig og har et godt overblik
- Arbejder du selvstændigt og er god til at prioritere dine opgaver
- Bliver du motiveret af at udfordre og forbedre processer
- Vil du gerne lære at arbejde med nye systemer
- Er du en teamplayer og optaget af at yde god service
Vi tilbyder:
- En stilling i en veletableret og velrenommeret organisation med høj medarbejdertrivsel og stærkt fokus på kundetilfredshed
- En jobfunktion, som ændres i takt med tilgang af nye kunder/kundegrupper, hvor nye aftaler skal implementeres
- En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen
- Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring
- Vi har en personaleforening der sørger for diverse sociale arrangementer i løbet året
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Der afholdes samtaler løbende.
Kort om Hørkram
Hørkram Foodservice A/S er totalleverandører til Danmarks professionelle storkøkkener. I vores to logistikcentre i Sorø og Aarhus er vi mere end 1000 engagerede medarbejdere, som bestrider mange forskellige jobfunktioner. Vi er en virksomhed i stærk vækst og har fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør.
Læs mere på www.hoka.dk.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6005e19c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Århus, Torshøjvej, 8362 Hørning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=6005e19c&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889412