Job- og personprofil
Vi søger en strategisk tænkende kollega, der kan videre udvikle den nuværende Kommunale Boligadministration. Du skal kunne skabe overblik og sikre systematik indenfor boligadministration, økonomistyring og udarbejdelse af vedligeholdsplaner indenfor området.
Den nuværende Boligadministration er placeret i nyoprettet Ejendomscenter og organisatorisk placeret i Anlæg og Ejendomme, som håndterer bygge- og vedligeholdsprojekter. Der er ansat 27 medarbejdere; konstruktører, arkitekter, ingeniører, maskinmestre og administrative medarbejder til håndtering af denne opgave. Den Kommunale Boligadministration har ca. 550 pleje- og ældreboliger, der håndteres efter Almenlovgivningen og ca. 13 lejeaftaler der håndteres efter Erhvervslejeloven/Lejeloven.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med kollegaer, der står for vedligeholdelsen af kommunens almene boliger, samt med andre kommunale afdelinger, der beskæftiger sig med boligadministration og visitation
Dine opgaver
- Udvikling af Boligadministration:
Arbejde på at optimere processer og procedurer indenfor området.
- Vedligeholdsplanlægning:
- Sparring og kommunikation:
Koordinere og afholde beboer- og pårørendemøder for at styrke beboerdemokratiet og kommunikationen.
- Boliglovgivning og Systemkendskab:
- Kommunikation og Samarbejde:
- Økonomi
drift og vedligeholdelsesplaner samt budgetterne.
Koordinere og jonglere med de overordnede midler fra Dispositionsfonden og Landsbyggefonden samt have overblikket over midlerne fra centralt til decentralt-niveau.
Vi arbejder meget selvstændigt, og sørger for, at opgaverne håndteres indenfor diverse tidsfrister, lovgivning og retningslinjer - og sund fornuft. Vi anvender huslejesystemet KMD Easy til understøtning af området.
Det er et krav at du har kendskab til
Administration og drift af boliger efter almenbolig lovgivning samt erhvervs- og lejeloven.
Det vil være en fordel du har kendskab til
Økonomisystemet KMD Opus og huslejesystemet KMD Easy
Du er
- Serviceminded profil:
Fremmer et positivt samarbejdsmiljø gennem en anerkendende kommunikationsstil.
- Strategisk og struktureret:
- Selvstændig og ansvarsbevidst:
- Samarbejdsvillig:
Vi tilbyder, dig
- Spændende og udfordrende job:
- Engagerede og ansvarsbevidste kollegaer:
- Positivt arbejdsmiljø:
En organisation kendt for en flad struktur, hvor alle medarbejdere har mulighed for at deltage og bidrage aktivt til håndteringen af opgaverne.
- Mulighed for udvikling:
- Fleksibel arbejdstid:
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning og relevante bilag – inklusive CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger – senest den 19. januar 2025.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 4.
Hvis det lyder som en motiverende udfordring, som passer til dine kompetencer og ambitioner, så ser vi meget gerne en ansøgning fra dig.
Du er velkommen til at kontakte Chef for Anlæg og Ejendomme Henrik Littau-Jensen telefon 23 98 95 00 for nærmere information.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen
Tiltrædelse pr. 1. marts 2025 eller hurtigst muligt derefter.
Skanderborg Kommune ligger i naturskønne omgivelser, som giver rig mulighed for friluftsaktiviteter – f.eks. omkring Gudenåen og Søhøjlandet.
Du kan læse mere om os på www.skanderborg.dk
I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Anlæg og Ejendomme, Skanderborg Fælled, 8660 Skanderborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5b47ac1d-c257-490d-8540-73b22b7ebed5