Strategisk og driftsstærk medarbejder til Boligadministration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en strategisk tænkende kollega, der kan videre udvikle den nuværende Kommunale Boligadministration. Du skal kunne skabe overblik og sikre systematik indenfor boligadministration, økonomistyring og udarbejdelse af vedligeholdsplaner indenfor området.

Den nuværende Boligadministration er placeret i nyoprettet Ejendomscenter og organisatorisk placeret i Anlæg og Ejendomme, som håndterer bygge- og vedligeholdsprojekter. Der er ansat 17 medarbejdere; konstruktører, arkitekter, ingeniører, maskinmestre og administrative medarbejder til håndtering af denne opgave. Den Kommunale Boligadministration har ca. 500 pleje- og ældreboliger, der håndteres efter Almenlovgivningen og ca. 13 lejeaftaler der håndteres efter Erhvervslejeloven/Lejeloven.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kollegaer, der varetager vedligeholdelsen af de kommunale plejecentre samt øvrige afdelinger i kommunen, som varetager opgaver inden for boligadministration herunder visiteringen.

Dine opgaver

  • Udvikling af Boligadministration
    • Identificere og implementere strategier for at forbedre den nuværende kommunale boligadministration.
    • Arbejde på at optimere processer og procedurer indenfor området.
  • Vedligeholdsplanlægning
    • Deltage i udarbejdelse og opfølgning af Udarbejde af 30-års vedligeholdsplaner for boligerne og herunder samarbejde med relevante interessenter og eksterne partnere.
  • Sparring og kommunikation
    • Facilitere sparringsmøder med ledere, medarbejdere og teknisk servicemedarbejdere inden for området.
    • Koordinere og afholde beboer- og pårørendemøder for at styrke kommunikationen.
  • Boliglovgivning og Systemkendskab
    • Opdatere og opretholde viden om almenboligloven, erhvervslejeloven og lejeloven.
  • Kommunikation og Samarbejde
    • Sikker og præcis skriftlig og mundtlig kommunikation.

Vi arbejder meget selvstændigt, og sørger for, at opgaverne håndteres indenfor diverse tidsfrister, lovgivning og retningslinjer - og sund fornuft. Vi anvender huslejesystemet KMD Easy til understøtning af området.

Det er et krav at du har kendskab til

Administration og drift af boliger efter almenbolig lovgivning samt erhvervs- og lejeloven.

Det vil være en fordel du har kendskab til

Økonomisystemet KMD Opus og huslejesystemet KMD Easy

Du er
  • Serviceminded profil
    • Trives med at kommunikere klart og effektivt, både skriftligt og mundtligt.
    • Fremmer et positivt samarbejdsmiljø gennem en anerkendende kommunikationsstil.
  • Strategisk og struktureret
    • Skal kunne arbejde struktureret og kunne spotte strategiske indsatser på området.
  • Selvstændig og ansvarsbevidst
    • Selvstændig i håndtering af opgaverne med sikker omhu og ansvarsbevidsthed for at opnå et højt fagligt niveau på området
  • Samarbejdsvillig
    • Evne til at deltage i og facilitere sparringsmøder med ledere, medarbejdere og servicemedarbejder.

Vi tilbyder, dig
  • Spændende og udfordrende job
    • Muligheden for at deltage i en spændende og varieret arbejdsdag, med mulighed for at påvirke og bidrage til udviklingen af boligadministrationen og ejendomscentret.
  • Engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
    • Et team af dedikerede og ansvarsbevidste kollegaer, der værdsætter samarbejde og bidrager til et positivt og støttende arbejdsmiljø.
  • Positivt arbejdsmiljø
    • Vores arbejdskultur er præget af en anerkendende kommunikationsstil, hvor dine ideer ikke blot høres, men også værdsættes.
    • En organisation kendt for en flad struktur, hvor alle medarbejdere har mulighed for at deltage og bidrage aktivt til håndteringen af opgaverne.
  • Mulighed for udvikling
    • Adgang til kurser og uddannelse inden for boligadministration og ejendomsdrift, der vil fremme din faglige og personlige udvikling.
  • Fleksibel arbejdstid
    • Mulighed for en fleksibel arbejdstid, der giver dig balance mellem arbejde og fritid.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning og relevante bilag – inklusive CV, eksamensbevis og eventuelle anbefalinger – senest den 7. april 2024.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 15 Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Hvis det lyder som en motiverende udfordring, som passer til dine kompetencer og ambitioner, så ser vi meget gerne en ansøgning fra dig.

Du er velkommen til at kontakte Chef for Anlæg og Ejendomme Henrik Littau-Jensen telefon 23 98 95 00 for nærmere information.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Der er tale om en stilling på 37 timer om ugen

Tiltrædelse pr. 1. juni 2024 eller hurtigst muligt derefter.

Skanderborg Kommune ligger i naturskønne omgivelser, som giver rig mulighed for friluftsaktiviteter – f.eks. omkring Gudenåen og Søhøjlandet.

Du kan læse mere om os på www.skanderborg.dk

I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kommunale bygninger, Skanderborg Fælled, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013472

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet