Team Lead til Customer Service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lede og motivere et team på 21 medarbejdere, der er dedikerede til at levere Danmarks bedste kundeservice? Så har vi jobbet til dig.

I team.blue gør vi online forretning simpel.

Vi hjælper vores kunder med at opnå deres forretningspotentiale ved at forbinde dem med resten af verden.

Gennem vores brands (ScanNetCuranetDanDomain og Simply.com) tilbyder vi løsninger inden for bl.a. webhosting, domæner, e-mail, Microsoft 365 og forskellige CMS-systemer. 

 

Teamet du skal lede

Teamets fornemmeste opgave er at sætte sig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at vi altid har en hurtig svartid og giver svar af høj kvalitet.

Vi er stolte af, at vi:

  • tager telefonen inden for 12 sekunder
  • håndterer +10.000 opkald pr. måned
  • supporterer +75.000 kunder
  • evner at yde topservice, uanset om kunden er en privatperson, virksomhed eller en stor IT-partner.

Teamet er kendetegnet ved et stærkt socialt sammenhold - både på og udenfor arbejde. Vi kommer med vidt forskellige indgange til jobbet som Supporter – alt fra arkæolog og autodidakt til uddannet it-supporter, men fælles for os alle er passionen for den gode kundeservice. Vi går op i, at kunderne kan forstå vores tekniske sprog, og at vi møder dem i øjenhøjde. 

 

Du er den, der

  • leder, motiverer, udvikler og udfordrer 21 medarbejdere
  • skaber sammenhæng mellem trivsel og produktivitet gennem tillid, samarbejde, involvering og anerkendelse
  • implementerer strategiske indsatsområder i samarbejde med den øvrige ledelse
  • optimerer og udvikler arbejdsprocesser
  • har et kommercielt fokus på vækst i afdelingen
  • tager operationelt ansvar for sager, som ikke kan løses i teamet
  • er i tæt dialog med organisationen og ledelsesteamet om team.blues generelle udvikling og vækstrejse
  • trives ekstra godt med ”albueplads” og indflydelse.

Du referer til Customer Service Director, Simon Husballe.

 

Du har succes i rollen, når

  • dine medarbejdere trives og udvikler sig indenfor deres felt
  • kunderne er glade og oplever hurtige og kompetente svar
  • afdelingen følger virksomhedens vækst og udvikler sig positivt
  • driften kører planmæssigt.

 

Din profil

Der er flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du:

  • har erfaring fra en lignende rolle
  • er dygtig til at opbygge og lede teams på en empatisk måde, men evner at være konsekvent og træffe beslutninger
  • bruger data kombineret med personlige observationer, som et dagligt navigations- og ledelsesværktøj
  • har en teknisk baggrund eller interesse, da vores hverdag er centreret omkring IT-produkter
  • er en stærk formidler, der kommunikerer ubesværet og klart såvel mundtligt som skriftligt på både dansk og engelsk
  • team.blue er en virksomhed i vækst, hvor der løbende sker forandringer. Derfor er det vigtigt, at du kan omstille dig og bevare overblikket i en fra tid til anden hektisk hverdag.

 

team.blue-kulturen

Det skal være sjovt at arbejde i team.blue for alle vores 200 medarbejdere. Og noget tyder på, at det er det også. I 2022 vandt vi Computerworlds Jobglædepris.

Kender du os allerede, vil du sige, at:

  1. Vi er nørder
    Og det er vi stolte af. Faglighed skinner igennem, og den giver værdi for vores kunder og selvtillid til at stræbe endnu højere - og det skal vi. Vi har store ambitioner for team.blue, og vi når dem kun ved at arbejde sammen og ved at levere høj kvalitet – hele tiden.

  2. Vi er sociale
    Glade medarbejdere, der kender og stoler på hinanden, er afgørende, hvis vi skal lykkes som virksomhed. Derfor gør vi meget ud af, at det sociale hænger sammen – f.eks. med fleksible mødetider, hjemmearbejde og masser af medarbejdertilbud og arrangementer.

  3. Vi hjælper hinanden
    Det ligger i team.blue-navnet. Vi er et team, vi passer på hinanden, og vi hjælper hinanden. Sparring, videndeling og et klap på skulderen. I team.blue løfter, fejler og fejrer vi succeserne i flok.

 

Er det dig, vi mangler?

Så vil vi meget gerne høre fra dig. Du bedes sende dit CV og ansøgning til os.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi ansætter, når vi har fundet den rette.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Simon Husballe på simon.husballe@team.blue

Arbejdssted: team.blue Denmark A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Snarest muligt

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

team.blue Denmark A/S, Højvangen, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961710

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet