To koordinatorer til udskrivelsesteamet i Sundhed, Omsorg og Handicap

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er ambitiøse og ønsker at forbedre udskrivelsesforløb efter indlæggelser, så borger og hospital oplever, at vi har en indgang. Derfor søger vi 2 nye kollegaer til vores udskrivningsteam i Skanderborg Kommune. Der er tale om en udvidelse af teamet, fordi vi fremadrettet vil løse opgaverne mere samlet.

Hvis du ønsker at blive en del af en udviklingsproces, og kender til det tværsektorielle samarbejde med hospitalet og internt i en kommune, så er det måske dig, vi søger.

Kan du genkende dig selv i nedenstående

  • Du er enten uddannet sygeplejerske og har erfaring fra primær sektor med fx visitation og tildeling af sygeplejeydelser, eller også har du en baggrund som fysioterapeut eller ergoterapeut, gerne med erfaring ift. APV-hjælpemidler og vurdering af hjemmet.
  • Du brænder for at skabe sammenhængende patientforløb og kan aktivt bidrage til dette.
  • Du kan se dig selv som nøglepersonen ift. det tværsektorielle samarbejde med hospital og internt i Skanderborg Kommune med eksempelvis plejeleverandører, sygeplejen, terapeuter m.fl.
  • Du interesserer dig for at arbejde med aflastnings- og midlertidige pladser på Akut og Rehabiliteringscentret, hvor borgernes forløb ofte har en høj grad af kompleksitet.
  • Du kan se dig selv bidrage med din faglighed, evne til nytænkning og samarbejde i de fremtidige omstillingsprocesser, som følger med udviklingen i kommunen og samfundet generelt.
  • Du kan indgå i et flerfagligt samarbejde, med ligeværdige kollegaer fra andre fagområder.
  • Du kan navigere og agere i et højt tempo og til tider også i mange sager ad gangen.
  • Du kan være i et tids- og krydspres og samtidig tage gode faglige vurderinger i komplekse sager.
  • Du tænker i helheder og formår at skabe høj medinddragelse af borgerne og pårørende i forløbet bl.a. ved at indtage og anvende borgerperspektivet i dit arbejde.
  • Du er dialogsøgende og har stærke kompetencer mundtligt og skriftligt.

Er du som person
  • Samarbejdsorienteret og en holdspiller
  • Ansvarsbevidst og målrettet
  • God til at bede om hjælp og søge sparring
  • God til at bevare roen og skabe overblik
  • Tillidsvækkende og empatisk
  • Tydelig og inddragende i din kommunikation.

Så kan vi tilbyde dig
  • At blive en del af visitationen, der består af fysioterapeuter, ergoterapeuter og sygeplejersker
  • At blive en del af udskrivelsesteamet, som for nuværende består af 4 visitatorer, der arbejder med udskrivelser og midlertidige pladser i Skanderborg kommunen.
  • Et spændende, udviklende og udfordrende job med mulighed for indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde og med mulighed for hjemmearbejde
  • En afvekslende hverdag med besøg i borgernes hjem, dage på kontoret, virtuelle møder, besøg på de midlertidige pladser og møder med samarbejdspartner
  • En arbejdsplads, hvor der er fokus på vidensdeling og udvikling af fagligheden på området
  • Et godt arbejdsmiljø med kollegialt sammenhold og humor i hverdagen
  • En arbejdsplads med tillidsbaseret ledelse.

For uddybelse af arbejdsopgaver i udskrivelsesteamet se funktionsbeskrivelse her.

Hvem er vi
Visitation og Hjælpemidler er en af fire afdelinger i Fagsekretariatet Sundhed, Omsorg og Handicap. Du bliver en del af en velfungerende afdeling med kompetente medarbejdere, der er vant til at tage ansvar, og som sætter en ære i at yde en god indsats.

Du bliver kollega med 36 medarbejdere, der er opdelt i disse mindre teams
  • Visitationen (15 medarbejdere): Pleje og praktisk hjælp, udskrivelser og boliger
  • Hjælpemiddelteamet (12 medarbejdere): Udlånshjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning, støtte til køb af bil til både børn og voksne, hørekonsulenter
  • Personlige hjælpemidler (4 medarbejdere): Kropsbårne hjælpemidler og handicapkørsel
  • Kontinensteam (2 medarbejdere): Kontinenshjælpemidler og undervisning
  • Demensteam (3 medarbejdere): Vejledning, støtte og hjælp til borgere med demens og deres pårørende.

Der er tale om to fast stillinger på 32-37 timer efter aftale og med start 15. august 2024

Du bliver ansat på overenskomstvilkår, og løn- og ansættelsesmæssige vilkår forhandles med den relevante forhandlingsberettigede organisation.

Ansøgningsfrist
3. juni 2024.
Vi afholder samtaler den 13. juni 2024.

Har du spørgsmål
til stillingen er du velkommen til at kontakte os
  • Myndigheds- og Sekretariatschef Mette Thorsgaard Erhardsen, telefon 21 96 08 66,
  • Udskrivelseskoordinator og visitator Helle Christensen, telefon 87 94 78 83 eller
  • Udskrivelseskoordinator og visitator Sara Barnøe, telefon 87 94 74 22

Om Skanderborg Kommune
Du skal i din opgaveløsning tage afsæt i Skanderborg Kommunes vision ”Mennesker møder mennesker”. Du kan læse mere på www.skanderborg.dk

Fysisk befinder vi os på Skanderborg Fælled, som er et bæredygtigt og moderne hus med storrumskontorer. Vi kan booke el-biler til besøg, møder m.m. og der er gode parkeringsforhold til egen bil, herunder mulighed for opladning af elbil.


I Skanderborg Kommune ser du flere barnevogne, træer og søer end andre steder i landet. Her er udsigt. Ikke kun til Danmarks smukkeste natur, men også til aktive lokalsamfund, vækstvirksomheder og et foreningsliv i særklasse. Som arbejdsplads er Skanderborg Kommune kendt for flad struktur og højt til akustikloftet. Velkommen til naturligt overskud.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Fagsekretariatet Sundhed, Omsorg og Handicap, Skanderborg Fælled, 8660 Skanderborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6048001

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet