BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Så er det dig, vi mangler hos os. Vi mangler en ledelsessupporter, hvor fokus er på at understøtte sekretariatschefen i den daglige drift.
Rammerne
Trafikstyrelsen bistår de dertil nedsatte erstatnings- og taksationskommissioner med at behandle sager fra minkavlere og følgeerhverv som følge af nedlukning af minkerhvervet i Danmark i november 2020. Til at løse denne opgave har Trafikstyrelsen etableret Minksekretariatet, 2. instans. Sekretariatet er tværfagligt og består af bl.a. jurister, økonomer og administrativt personale.
Til at bistå sekretariatschefen søges en ledelsessupporter.
Opgaverne
Helt overordnet skal dit fokus være på at understøtte sekretariatschefen i at træffe rettidige og kvalificerede beslutninger.
Opgaverne vil være mangeartede og udvikle sig i takt med dit organisationskendskab og sekretariatets opbygning samt udvikling. Du skal derfor kunne trives med opgaver af forskellig karakter og kompleksitet – og du skal have lyst til at arbejde tæt på mennesker med forskellige personligheder og faglige baggrunde.
Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af følgende:
- Kommunikation og afrapportering, herunder departementsbetjening
- Projektarbejde, f.eks. udviklingsprojekter som tovholder
- Tilvejebringelse og bearbejdning af driftsinformation
- Ad hoc-opgaver af administrativ karakter for sekretariatschefen
Hvem er du?
- Du har erfaring med understøttelse af ledelsen i en politisk styret organisation
- Du har gode kommunikative evner og er vant til at udarbejde notater og præsentationer
- Du har stærke analytiske kompetencer
- Du har en veludviklet forretningsforståelse og erfaring i at være tovholder på projekter
- Du kan bevare overblikket og navigere ubesværet på tværs af organisationen
- Du er serviceminded, åben og imødekommende
Om os
Vi er er et velfungerende sekretariat under opbygning og udvikling, som på nuværende tidspunkt består af 26 medarbejdere. Dette antal vil vokse i løbet af 2. halvår 2024. Hos os er lysten og viljen til samarbejde og trivsel i fokus. Sammen arbejder vi for at nå i mål med de komplekse klagesager inden for de tidsmæssige rammer. Vi hjælper hinanden med vores fælles opgave, og samtidig har vi fokus på høj kvalitet samt et godt sammenhold.
Vi sørger for et grundigt introduktions- og oplæringsforløb, så du hurtigt kan komme ind i alle systemer og programmer og kan arbejde selvstændigt med opgaverne.
Løn og ansættelsesforhold
Vi vil gerne, at du kan starte hos os i august 2024, men vi er indstillet på at vente på dig, hvis der er et godt match mellem os.
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Finansministeriet. Lønmæssig indplacering sker på baggrund af erfaring og kompetencer.
Arbejdsstedet er Danmarksvej 26, 8660 Skanderborg.
Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos Sekretariatschef, Birgitte Østergaard Simonsen på tlf. 3012 5237.
For spørgsmål om personaleforhold, kan du kontakte rekrutteringspartner, Bénédicte Thue Neuvecelle på tlf. 4178 0170.
Ansøgning
Send dit CV og eksamensbeviser til os allerede nu. Du kan senest søge stillingen tirsdag d. 28. maj kl. 23:59.
Samtaler forventes at blive afholdt i uge 23 og 24.
Minksekretariatet ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Du kan læse mere om Minksekretariatet på https://www.minksekretariatet.dk/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Trafikstyrelsen, Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047402