Customer Support Manager søges til effectmanager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du skabe de gode kundeoplevelser? Har du blik for at finde den gode løsning samtidig med, at du kan forbedre vores processer? Så vil vi gerne have dig med på vores team, hvor værdifuld support og høj kundetilfredshed er i fokus. Om jobbet

Som Customer Support Manager er din primære opgave at sikre høj kundetilfredshed ved at løse problemerne på en smidig og effektiv måde samt at processer løbende bliver forbedret. Du får stor variation i dine opgaver, som er delt i tre ansvarsområder Customer Support, Customer Success and Collaboration og Process and Reporting. Dine arbejdsopgaver bliver:

  • løbende håndtering af kundehenvendelser, der sikrer en høj kundetilfredshed. Dette er din primære opgave.
  • løsning af ugentlige supportopgaver
  • holde din viden om vores produkter opdateret
  • at onboarde nye kunder i samarbejde med Customer Success Manager
  • at dele relevant indsigt og feedback fra kunderne med andre teams og afdelinger ift. produkt- og serviceforbedringer.
  • at bistå med at vedligeholde og opdatere vores vidensbase
  • løbende kvalitetssikring, procesoptimering og evaluering af kundesupportprocesser for at sikre forbedringer af effektiviteten
  • udarbejdelse af rapporter og analyser til identificering af tendenser, forbedringsområder og implementerbare løsninger

Du bliver en del af et team på knap 20 personer, som både arbejde med support og salg. Der er fart på i teamet, men der er altid plads til sparring og gode grin. Du får indflydelse på din dagligdag, og hvis du kan lide vækst og udvikling, så er effectmanager det rette sted for dig.

Din profil

Der er mange indgangsvinkler til denne stilling. Du har erfaring fra et lignende job som fx indkøbsassistent fra dagligvarekoncern, detailhandel eller producent af FMCG-produkter. Du er vant til at arbejde fra computeren og håndtere forskellige systemer og programmer. Du har erfaringer med kundesupportværktøjer og har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk.

En del af dit DNA er at yde god kundeservice og du ved, hvordan den gode kundeoplevelse skabes og bevares. Dine evner til at bevare roen sikrer, at kundens udfordringer høres og effektivt afhjælpes på bedste vis. Struktur, opfølgning, ansvarlighed og hastighed er ord, som beskriver din arbejdstilgang, både når du arbejder selvstændigt og sammen med dine kolleger om opgaverne.

Vi tilbyder

Vi kan tilbyde dig et spændende og udfordrende job, hvor du ikke kun bliver en del af en dynamisk virksomhed med et højt fagligt niveau, men også får chancen for at forme og have indflydelse på dagligdagen.

Vi har frihed under ansvar og tror på dig som kollega. Fleksibilitet er vigtigt og går begge veje. Vi har fokus på det gode sammenhold på arbejdspladsen, og vi er en del af et fælles hus, hvor der er mulighed for at møde andre mennesker og deltage i forskellige arrangementer.

Vil du være en del af holdet?

Vi glæder os til at modtage en motiveret ansøgning og CV ved at trykke ”ANSØG” herunder. Inden en eventuel anden samtale, bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion. Konsulentvirksomheden INDKOM medvirker i rekrutteringen.

Ansøgningsfristen er d. 13/12.
1. Samtale afholdes d. 19/12 og 2. samtale d. 22/12.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:

  • Jesper Drachmann, CEO ved effectmanager: 23635254 // jd@effectmanager.com
  • Niels Sparre, INDKOM: 40711400 // nsp@indkom.dk
Om effectmanager

Effectmanager ApS er en blomsterende SaaS-udbyder dedikeret til at levere banebrydende løsninger til kunder i hele Norden. Effectmanager ApS har mere end 25 års erfaring inden for FMCG (Fast Moving Consumer Goods). I dag er effectmanager ApS specialiserede i at levere forretningsmæssige indsigter baseret på avanceret dataanalyse og kan bistå din virksomhed i at arbejde mere intelligent med jeres data. Dette frigør mere tid til planlægning, analyse og styrkelse af kunderelationer samt forbedring af forretningsprocesserne.

Se mere på effectmanager.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Skanderborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

effectmanager, Cedervej, 8462 Harlev J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948129

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet